Palvelemme ark klo 8.00 - 17.00, la 9.00 - 13.00 | Kaupinkatu 12, Kouvola

Rengaspalvelut: 05 375 7020, Huollot ja pesut: 050 370 1616

FI/ENG/SWE

Tili- ja toimitusehdot

Lasku

Svea Webpay (myöhemmin Svea) tarjoaa Sinulle mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan vähintään 14 päivän maksuajalla. Huomioithan seuraavat asiat:



Kun valitset vaihtoehdoksi ”maksa laskulla” tarkistamme luottotietosi henkilötunnustasi vastaan. 
Ostoksien toimitus tapahtuu osoitteeseen, joka löytyy väestörekisteristä tai mikäli käytät ns. vahvaa tunnistautumista verkkopankkitunnuksillasi (TUPAS), ostoksiesi toimitus tapahtuu antamaasi toimitusosoitteeseen. Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.

Laskun muuttaminen luotoksi

Sinulla on mahdollisuus muuttaa lasku luotoksi maksamalla laskulla mainittu minimierä. Ensimmäisen laskun takaa löydät luoton tarkemmat luottoehdot. Voit tehdä lisäostoksia aina, kun Sinulla on luottorajaa jäljellä ja maksaa ostokset osissa luottosopimuksen ehtojen mukaisesti.

Luoton voit maksaa milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja. Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3330 tai asiakasinfo@svea.fi.
Tutustu etukäteen luottoehtoihin sekä vakiomuotoisiin eurooppalaisiin kuluttajaluottotietoihin www.sveawebpay.fi/tiliehdot. Tallenna ja/tai tulosta nämä ehdot itsellesi.

Erämaksu

Svea Webpay (myöhemmin Svea) tarjoaa Sinulle mahdollisuuden maksaa ostokset osissa.

Voit maksaa ostoksesi luotolla osissa, kun olet hyväksynyt luotonmyöntökriteerit ja täyttänyt henkilötunnuksesi kassalla. Käyttäessäsi ns. vahvaa tunnistautumista verkkopankkitunnuksillasi (TUPAS), ostoksiesi toimitus tapahtuu haluamaasi toimitusosoitteeseen, muussa tapauksessa ostokset toimitetaan Väestörekisteristä löytyvään osoitteeseesi.

Luottoajan valitset Sinulle parhaiten sopivaksi. Luotto tulee hoitaa sovitun ajan kuluessa. Se edellyttää, että maksat vähintään sovitun summan kuukausittain. Luonnollisesti voit maksaa myös koko luoton pois kerralla ilman kuluja käyttämättömältä luottoajalta.

Saat kotiisi luottosopimuksen (2 kappaletta) joista Sinun tulee allekirjoittaa toinen ja palauttaa se Svealle. Samalla saat myös luoton tarkemmat ehdot, jotka allekirjoituksellasi hyväksyt.
Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3330 tai asiakasinfo@svea.fi

Mikäli maksut jäävät maksamatta, emmekä ole saaneet yhteydenottoa maksun hoitamisesta, siirrämme saatavat perittäviksi kuluttajansuojalain ehtojen mukaisesti. Lisätietoja ehdoista ja palvelusta saat asiakaspalvelustamme. Lue tarkemmat ehdot tästä. Tutustu etukäteen luottoehtoihin sekä vakiomuotoisiin eurooppalaisiin kuluttajaluottotietoihin edellä olevan linkin kautta. Tallenna ja/tai tulosta nämä ehdot itsellesi.

Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä tapahtuvasta kaupankäynnistä saat kuluttajaviraston sivuilta www.kuluttajavirasto.fi tai luottosopimuksestamme, jonka löydät osoitteesta www.sveawebpay.fi/tiliehdot. Svea noudattaa henkilötietosuojalakia. Myös tästä löytyy lisätietoja kuluttajaviraston sivuilta.

Yhteystiedot:

Svea Ekonomi Ab, filial i Finland
Mechelininkatu 1a
00180 Helsinki
Puhelin: 09 4242 3092
Sähköposti: webpay@svea.fi
www.sveawebpay.fi


 

Terms and conditions

Invoice

Svea Webpay (hereinafter referred to as “Svea”) offers You the possibility to make purchases against an invoice with a payment term of at least fourteen (14) days. When you pay with invoice you get PINS. Registerate your PINS at www.svea.fi/pins. Please note the following:

When you choose “Pay with invoice”, we will check your credit information using your personal identity number. 
The purchases are delivered to the address which is registered in the population register, or if you utilise so-called strong authentication with your online bank codes (TUPAS), to the delivery address you provide. The overdue interest is 7% + the reference rate based on the Interest Act. We charge EUR 5 for payment reminders. The buyer must be at least 18 years old.

Changing the invoice into a credit facility

You have the opportunity to change the invoice into a credit facility by paying the minimum amount stated in the invoice. The detailed terms and conditions of the credit facility can be found on the reverse side of the first invoice. As a credit facility customer, you can charge purchases to your account when making purchases with Svea’s contract customers. You can make additional purchase whenever you have credit available, and you can pay for your purchases in instalments according to the terms and conditions of the credit agreement.

You can pay the credit facility in full at any time without additional cost to you. If you want to utilise your account for other purchases during the agreement period, and the payment time of your credit is already the maximum possible, you have to increase your monthly instalment. Likewise, if you want to extend your payment time, you can reduce your monthly instalment. You may always contact customer service if you have questions concerning your credit, tel. +358 9 4242 3330 or email asiakasinfo@svea.fi.

Hire purchase

Svea Webpay  (hereinafter referred to as “Svea”) offers you the possibility to pay your purchases in instalments. This is possible once you have agreed the criteria for granting the credit and filled in your personal identity number at the cash register. If you utilise so-called strong authentication with your online bank codes (TUPAS), your purchases will be delivered to the delivery address you provide. Otherwise, the purchases are delivered to the address which is registered in the population register.

Choose the credit period most suitable to your needs. The credit has to be paid within the agreed period of time. This requires that you pay at least the agreed sum every month. You can naturally also pay the entire debt without any cost for the remaining credit period.

You will be sent a hire purchase agreement (2 pieces) to your home. Sign one of the agreements and return it to Svea. At the same time, you will also be sent the detailed terms and conditions for hire purchase, which you agree to by signing the agreement.

You may always contact customer service if you have questions concerning your credit, tel. +358 9 4242 3330 or email asiakasinfo@svea.fi.

If you fail to make payments and we have not been contacted about the payments, we will transfer the receivables to collection according to the regulations of the Consumer Protection Act. Please contact our customer service for more information on the terms and conditions as well as the service. Click here for the detailed terms and conditions. For additional information on remote sales and trading over the Internet, please see the website of the Consumer Authority at www.kuluttajavirasto.fi, or our credit facility agreement which can be found at www.sveawebpay.fi. Svea also follows the Personal Data Act. Additional information also on this legislation is available on the website of the Consumer Authority.

Contact information:

Svea Ekonomi Ab, filial i Finland
Mechelininkatu 1a
00180 Helsinki
Tel.: +358 9 4242 3092
Email: webpay@svea.fi


Termer och villkor

Faktura

Svea Webpay (nedan Svea) ger dig möjligheten att köpa varorna mot faktura med minst 14 dagars betaltid. När man väljer att betala på faktura får man PINS. Registrera poängen på www.svea.fi/pins. Vi ber dig observera följande:

Om du väljer ”faktura” som betalalternativ kontrollerar vi dina kreditupplysningar mot din personbeteckning. 
Inköpen levereras till den adress som finns registrerad i befolkningsregistret. Om du använder en s.k. stark identifiering med dina nätbankskoder (TUPAS) kan inköpen skickas till den leveransadress som du har angett. Dröjsmålsräntan är 7 % + referensräntan enligt räntelagen. Vi debiterar 5 euro för betalningspåminnelser. Köparen måste ha fyllt 18 år.

Ändra faktura till kontokredit

Du kan ändra fakturan till en kontokredit genom att betala det minimibelopp som anges på fakturan. Du hittar närmare kreditvillkor för kontokrediten på baksidan av den första fakturan. Som kontokreditkund kan du göra inköp till ditt konto hos Sveas avtalskunder. Du kan alltid göra nya inköp om du har kreditutrymme kvar och betala inköpen i delar enligt kreditavtalets villkor.

Du kan när som helst betala hela kontokrediten utan tilläggskostnader. Om du vill utnyttja ditt konto även för andra inköp under avtalstiden och den valda betaltiden för din kredit redan är maximal ska du höja det månatliga avbetalningsbeloppet. På motsvarande sätt kan du sänka din månatliga delbetalning om du vill förlänga din betaltid. I frågor som gäller din kredit kan du alltid kontakta kundtjänsten på 09 4242 3330 eller asiakasinfo@svea.fi.

Delbetalning

Svea Webpay (nedan Svea) ger dig möjlighet att betala dina inköp i delar. Detta är möjligt efter att du har godkänt kriterierna för kreditgivningen och fyllt i din personbeteckning vid kassan. När du använder en s.k. stark identifiering med dina nätbankskoder (TUPAS) skickas dina inköp till den önskade leveransadressen. I annat fall levereras inköpen till den adress som finns registrerad för dig i befolkningsregistret.

Du väljer den kredittid som passar dig bäst. Krediten ska betalas inom den avtalade tidsperioden. Detta förutsätter att du betalar minst det månatliga belopp som avtalats. Du kan naturligtvis även betala hela krediten på en gång utan kostnader för den outnyttjade kredittiden.

Du får (två exemplar av) avbetalningsavtalet till din hemadress. Underteckna det ena exemplaret och sänd det tillbaka till Svea. Samtidigt får du även närmare villkor för avbetalning, som du godkänner genom att underteckna dem.
I frågor som gäller din kredit kan du alltid kontakta kundtjänsten på 09 4242 3330 eller asiakasinfo@svea.fi.

Om betalningarna uteblir och du inte har kontaktat oss för att diskutera betalningarna överför vi vår fordran till indrivning enligt villkoren i konsumentskyddslagen. Mer information om villkoren och servicen får du av vår kundtjänst. Läs om närmare villkor här. Mer information om distansförsäljning och e-handel finns på konsumentverkets webbplats www.kuluttajavirasto.fi eller i vårt kontokreditavtal på www.sveawebpay.fi. Svea följer även personuppgiftslagen. Mer information om detta finns också på konsumentverkets webbplats.

Kontaktuppgifter

Svea Ekonomi Ab, filial i Finland
Mechelininkatu 1a
00180 Helsingfors
Telefon: 09 4242 3092
E-post: webpay@svea.fi
www.sveawebpay.fi

 

Yhteystiedot

Kouvolan Rengaspalvelu Oy
Kaupinkatu 12
45130 Kouvola

Rengaspalvelut:
05 375 7020

Huolto- ja pesupalvelut:
050 370 1616

Sähköposti: info@rengaspalvelu.fi
Sijaintikartta »

Aukioloajat

Palvelemme:
arkisin klo 8–17
lauantaisin 9–13

Facebook

Kouvolan Rengaspalvelun Facebook-sivulla voit myydä, ostaa ja vaihtaa renkaita ja vanteita Kouvolassa.

Tutustu sivuun

Tuotteet ja palvelut

Renkaat ja vanteet
Kesärenkaat
Talvirenkaat
Vanteet
Rengashotelli

Huolto ja pesut
Autofit huollot ja pesut

Maksutavat ja rahoitukset
Svea First Stop Erämaksu

Tilaa muistutus

Tilaa uutiskirjeemme sähköpostiisi, lähetämme ajankohtaisia tarjouksia ja myös muistutamme kun on renkaanvaihdon aika!


© 2018 | Firststop | Kouvolan Rengaspalvelu